Profesionální dopravní a logistické služby pro e-commerce

VÝDEJNÍ MÍSTA PRO OSOBNÍ ODBĚRY ZÁSILEK

484 výdejních míst
17
19
41
261
98
48

Nejčastěji kladené dotazy

  • Mám eshop a chci si přidat Uloženku jako způsob dopravy zásilek?

    Výborně, naše služby můžete začít využívat klidně už dnes.

    Postup je velice jednoduchý. Jakmile vyplníte registrační formulář v části pro eshopy, automaticky se Vám založí účet v partnerském rozhraní Uloženky. Následně si založíte jeden nebo hned několik obchodů (pokud např. provozujete více eshopů).

    Po kontrole zadaných údajů získáte plnou funkčnost systému. Od této chvíle můžete zadávat přepravní údaje, generovat štítky a zásilky odesílat Vašim zákazníkům. Na výběr máte všechny druhy dopravy - osobních odběry ve specializovaných pobočkách, partnerských výdejních místech, poštovní služby, kurýrní dopravu na adresu zákazníka nebo uložení do výdejních automatů. Vše v rámci ČR a SK.

    Odešlete první zásilku, už za pár minut!

  • Jak si mohu poslat zásilku do Uloženky?

    Postup je opravdu snadný. Objednejte si zboží v některém z obchodů nabízejících osobní odběr na pobočkách Uloženka (více jak 6000 eshopů). Jako způsob dodání nezapomeňte vybrat osobní odběr a označte Vámi zvolenou pobočku.

    Výběr eshopů umožňující osobní odběry vybraného zboží za nejlepší ceny můžete provést také z portálu Heureka a Aukro. Při výběru dodavatele zvolíte ty, které nabízí služby HeurekaPoint či Aukropoint ( označení výdejních míst poboček Uloženka, které využívají eshopy partnerských portálů Heureka a Aukro)

    Jakmile nám e-shop předá Vaši zásilku, pošleme vám mailem číselný kód a odkaz ke sledování pohybu zásilky. Snadno tak zjistíte, kde právě je.

  • Je už moje zásilka připravená k vyzvednutí?

    Zásilku si můžete na pobočce Uloženky vyzvednout ihned, jakmile Vám zašleme e-mail nebo SMS s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí. Součástí zprávy je i heslo po jehož sdělení obsluze Vám bude zásilka vydána.

    Součástí mailové zprávy je odkaz na kartu výdejní pobočky = podrobné informace o výdejním místě, adresa, mapka, otevírací doba, platební údaje a pokyny, jak se k nám nejlépe dostanete.

    O aktuálním pohybu Vaší zásilky se můžete také informovat na odkaze sledování zásilky, zadáním tzv. ID čísla. ID Vám zasíláme ihned, jakmile zásilku obdržíme od Vašeho prodejce k přepravě

    Zásilky na partnerských pobočkách (DPD Pickup), České poště nebo výdejních automatech (Poštomat a Balíkomat InTime) si můžete vyzvednout jakmile obdržíte od jednotlivých přepravců obdobnou výzvu k vyzvednutí (SMS nebo Email).

  • Co potřebuji pro vyzvednutí zásilky?

    Jako základní údaj na výdejním místě Uloženka uvádíte heslo, které obdržíte zprávou (e-mailem a SMS) zároveň s informací – vaše zásilka je připravena k vyzvednutí.

    Přebírající osoba nemusí být shodná s adresátem zásilky. Zásilka bude vydána osobě, která bude znát heslo.

  • Mohu si na Uložence dané zboží zakoupit, případně objednat?

    Uloženka je přepravní společnost s vlastní sítí specializovaných výdejních míst. Pro naše partnery zabezpečujeme nejlevnější a nejrychlejší služby spojené s dopravou a osobním výdejem zásilek. ŽÁDNÉ ZBOŽÍ NEPRODÁVÁME ANI NEMÁME SKLADEM. Všechny nevyzvednuté zásilky ihned předáváme zpět odesilatelům zásilek.

    Výběr našich partnerů, u kterých můžete zakoupit statisíce produktů naleznete v části zapojené eshopy.

    Pokud zde nenajdete svůj oblíbený obchod, kontaktujte nás a my se pokusíme za Vás prodejce oslovit tímto požadavkem. Naše služby jsou otevřeny pro všechny firmy i jednotlivce.

  • Mohu platit v Uložence kartou?

    Na pobočkách Uloženka lze platit kartou, pokud tuto možnost Váš eshop povoluje (prodejce musí souhlasit a přijmout náklady na platební poplatky bankovních ústavů).

    Na partnerských výdejních místech DPD Pickup (prodejny Mountfield, depa DPD, apod.) platba kartou zatím není možná. Výdejní automaty umožňují pouze platbu kartou. Balíkomaty České pošty vyžadují platbu pouze hotovosti.

    Informaci o možnosti platby kartou a výši dobírky, si můžete ověřit na webové stránce Uloženka, v části Sledování zásilky. Po zadání ID zásilky (obdržíte od Uloženky na mail nebo SMS), je tato možnost uvedena v kartě zásilky spolu s dalšími údaji o zásilce.

  • Je možné, aby mi zásilku vyzvedl někdo jiný?

    Ano, zásilku může vyzvednout libovolná osoba, která zná heslo pro vyzvednutí zásilky a:

    • zaplatí doběrečné (v případě platby na dobírku).
    • U zásilek, které vyžadují pro vydání min. věkovou hranici 18 let, se příjemce na požádání prokáže osobním dokladem, potvrzujícím tuto podmínku.
Všechny kladené dotazy

CENÍK SLUŽEB PRO NEREGISTROVANÉ ZÁJEMCE

Nejste prodejce, ale chcete odeslat balíček na Uloženku - žádný problém. Vaší zásilku zabalte jako pro odeslání poštou a přineste na nejbližší pobočku Uloženka. S obsluhou pobočky vyplníte přepravní a kontaktní údaje, označíte balíček přepravním štítkem a odešlete. O vše ostatní se již postaráme. Ceník pro odeslání zásilek najdete zde.

Nenašli jste odpověď?

Jednoduše nám napište nebo volejte na

+420 777 208 204Po – Pá: 08:00 – 20:00 hod. nebo +421 220 909 866Po – Pá: 08:00 – 20:00 hod.